Hello, welcome to my blog. Thanks for drop here. Just little bit about me. Thanks you so much. Iloveyou ♥

Wednesday 26 October 2011

MSMZ :)

Haaaaa, ni aku nak cerita pasal sorang budak ni. Weeee, kelakar doh kalau ingat balek. Kau nih suka buat aku gelak terbahak bahak. Haha, okay cerita dia macam ni. Mula mula kau dengan aku just adek dengan kakak angkat j. Lepas tuh kita makin rapat, makin hari makin rapat. Haha, memang best lah cerita dia. Lepas tuh ada satu hari tuh, kau terus terang dekat aku. Kau cakap yang act kau dah sayang aku semua. *haha, nak berak aku dengar mula mula. Tapi aku buat bodoh j lah, sebab aku pun ada perasaan yang sama dengan kau. Haha, lepas tuh kita dah text text, couple. 20 June 2011. Haha, okay thenn hubungan kitaa tak kekal lama. Sebab ex kau datang balek cari kau. Tak apalah, aku nak tengok kau bahagia. Sebab tuh aku lepas kan kau. Even tak sanggup. Tak apalah, aku redha. Then, kita still contact macam tak ada apa apa berlaku. Haha. Best sangat. Aku takkan lupa kau MSMZ :)

No comments:

Post a Comment